måndag 11 januari 2010

Tapeter!


Tapeter och färgkartor är vad som figurerar mest i mitt liv nu. Känns som om jag badar i dem! Beslutsångesten är stor...när jag äntligen tycker jag har gjort ett val som jag är nöjd med...ja då ändrar jag mig!

Håller på att färdigställa våning 2 hos särbon, ska bli 2 barnrum. Det ena fick jag faktiskt rätt färdigplanerat idag efter mycket velande hit och dit. Blev orange nertill, lila upptill och det hela delas av en matchande bård med hästar.

Sonens rum är däremot inte färdigt tänkt än... blev faktiskt en fototapet på ena väggen, detta eftersom sonen är stort fan av Star wars. Så nu kommer Yoda att pryda ena väggen i storlek 137x152. Får hoppas sonen inte blir mörkrädd ;-) Kolla in bilden, finns massor med motiv på www.photowall.se



1 kommentar:

  1. Aj att lila tapeter? ;) O tack förresten! Hugs!

    SvaraRadera