onsdag 13 april 2011

Foton

Har idag tagit itu med något som jag länge tänkt...ordna upp lite foton. Inte det lättaste har jag märkt. Vissa finns på minneskort, mina o andras, andra finns på min dator eller sambons dator. Tror jag tog mig vatten över mitt trötta huvud...

Hittade en del spännande på min mosters minneskort. Jag brukar säga att man alltid vet vilka kort min moster tagit, för man är alltid placerad i nån märklig posering =) Men idag hittade jag fina foton bland hennes alster, inspirerande foton.

Tänk att få ha det såhär!



Eller såhär..




Och en sån här har jag alltid drömt om

1 kommentar:

  1. Att ordna upp foton är något som verkligen tar otroligt mycket tid! Jag borde göra detsamma, men det är något jag drar mig för eftersom vi har såna mängder av foton - framkallade som väntar på att sättas i album, såna som finns på datorn och CD:n och borde gås igenom och framkallas, reseböcker jag tänkt göra... Suck, dygnet borde ha 48 timmar och så borde jag få ett stort lass med inspiration för att orka ta itu med det! Lycka till med ditt projekt - kommer säkert att vara så skönt när du fått det gjort! Fina bilder har du hittat i alla fall, en damm med en fin bro över skulle jag också gärna ha! Bara att sätta upp på önskelistan... ;)

    SvaraRadera